:)Cyanide and Happiness or popcorn

Cyanide and happiness or popcorn är toms nya slagord och försök inte tolka :S men är glader typ idag ^^
dragit egna skämt :S
nere vid tv ex
Tom: jag har en egen konstgjord snömaskin.
De övriga: Jaså?
Tom ta av sig kepsen slå lite på översidan av den och skrattar.
ja jag är riktigt wierd idag ^^ men men finns inget att klaga på är helg . övriga människor är här.sitter lite med popcorn (my precious) sitter i hörnet med popcorn bunken och äter i min egen girighet.

Thom har bytt till min klubb i orientering intresse klubben anteckna men mina planer gå vidare..Orions nya herravälde ska börja (muhaha)
Tom har en ehm (2) burkar roayal export bredvid sig,bad bad boy..hmm pierre Thorsson kastade en av sina knorrar på mig idag i skolan..japp den kände ..haha (A) jag muckade nog lite på han :P så han tog en ihop knycklad plast påse och kastade på mig (A) doc kastade jag först Heheh .

Ska blogga riktigt snart :) men cya pUss på er

Kommentarer
Postat av: Linn

Det är mkt förvirrande med alla Tom^^..

2008-12-09 @ 21:01:01
URL: http://coldasice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0