Årsfesten

Igår var det årsfesten den var mycket trevlig.
både dennis och jag kommer ihåg hela revyn vilket vi tyckte var en bragd.
den kusliga dagen börjar med att alla kom hit på festligheterna,jag bugade de välkomna och satt och små pimplade lite på för festen.
På festen fanns de revy och middag innan dess som va bra. (A)
MEN!!
Finns utmärkelsen årets knöl finns de folk som gjort jävliga saker under året bli nominerade..så säger de bästa nominerade prestationerna ..och slutligen vinnaren..Vilket av lustiga anledningar blev jag som är årets knöl ..*bara upp på scen och skämmas och le lite snett ;)
Är nog yngsta vinnaren..och yngsta nominerade..blev nominerad för 2år sedan och säger inte heller vad jag gjorde då.
Men årets knöl får man vara stolt över att jag var så duktig och blev upplyst över mina ´´duktiga`` prestationer :)
Men skriver mer sen ..är inte på bra skriv humör :P hahah :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0