Blondinpeachie Welcome You All

Får väl tacka Linda som inspererade mig till denna sida och även mitt namn här..som nog ifs var ett skämt av henne men (6) am i evil yes i am.

Är doc hennes bitch nu.

Lyssna lite på megadeth och sitter på msn för tillfället så min glänsande insperation dalar väl lite till och ifrån.
SÅ ska väl bara skriva på lite bla bla nu så det ser ut som jag är en duktig liten grabb.
mm popcorn med lite smör på har jag även nu..nu blev ni sugna allt gissar jag.
Idag har jag varit extremt morgontrött och borstat tänderna och delar av kinden av någon anledning.
sedan farit till skolan..grymt rolig idag..men ska tenta av ytligare en kurs imorgon är de tänkt.
sedan hem och nu sitter jag åter i blogens magiska värld efter mer än 1 års avbrott ifrån det.
känner bloggens slidriga armar gripa tag i mig och dra mig ner i dess mörka värld av skydande hemligheter som avslöjas i denna bisara universum så kallat blogg.

Får väl nöja mig med detta som ett första avsnitt i mitt bloggande och ska nu ta tid att ändra inställningar och spela på min gitarr och leka på min bildagbok.

PS
Linda är nu även känd som schöna böna.. Xp så de kom med

Ps Må mitt skrivande bli bättre för er allas trevnad..
Detta är Tom som säger har en trevlig fortsättning och akta er för slytherin


Kommentarer
Postat av: Linda

Ja, jag drev kanske en smuula med dig när jag föreslog namnet :P men hey, det passar dig. ooh, ett nytt smeknamn!Man tackar, välkommen till bloggens mörka värld! :D

2008-11-18 @ 21:58:22
URL: http://lillyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0