Im A Tornado Of Souls

Idag har de varit en seg dag..mörk morgon med trötthet ..man pallade sig med bussen precis..nästan försenad :O och då hade jag blivit fast i karlskrona oh nooooo vilket öde..

Blivit kär i låten tornado of souls som är en mörk kärlekshistoria :) men nog med den

övnignskörde idag ..och trots jag körde närpå över hastighets begränsningen så blev inget överkört eller några olyckor inget att klaga på heller :) med offsprings album americana som man lyssna på varje gång man kör så sluta de bra ;) doc jätte läskigt i mökret :S något dunkade mot rutan något sten skott från ingenstans :O ryckte till.

har tyvär inga magiska slag eller bragder att dela med mig denna dag :S så jag fundera just nu på att dra mig tillbaka till min säng och läsa bok med en kopp björnbärs te och 4a tända ljus ..ja jag är bortklemad :) <3

Sov gott på er <3

Kommentarer
Postat av: Frida

Hahaha, vad gulligt du skriver Tommie;)<3

2008-11-20 @ 20:26:16
URL: http://alittlebitofme.webblogg.se/wicki

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0