KLantighet

Jag är nästan perfekt..*fniss* okej inte alls :O men hyfsat bra eller något,men jag är väldans otursbenägen och klantig.
ex bara igår lyckades jag när jag stängde schampoflaskan få en klick schampo i ögat,sen gick ner och lagade mat (bar överkropp) så lyckades jag sätta ungsplattan rakt emot magen ;) har väldigt snyggt rött märke nu tack.

Hmm okej ibland är jag skillad med oturen och får tur i oturen doc så kan jag inte komma på någon bra,och min fantasi är inte bra så orka inte diktaihop någon herorisk insats jag lyckats göra.

PS Harry potter släpps i somras..JK Rolling ska få med mig allt och göra.
Ska nog läsa en nemi sen sova :)
Sov gott puss på er :D


Kommentarer
Postat av: Linda

Det är förlåtligt, man kan inte vara perfekt jämt ;)

2008-11-26 @ 22:23:26
URL: http://lillyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0