Back in black

Sovit jätte bra,vaknade upp gick ner och satte på kaffe..tog med mig en kopp upp och låt under det vara täcket och tog mig en slurk då o då.
perfect morning.

sedan har jag tränat lite och kollat på anime samtidigt,perfekt att ha crosstrainer framför datan.

har tänkt gå ner och laga carbonara nu. :) ska nog även önska mig det till min födelsedag.
sett på eyeshield 21..och idag är det 21dagar till min födelsedag btw. och man fyller 21..

Imorgon kväll ska jag på kostföreläsning på bth i karlshamn på kvällen tror jag ska gå inne där och julhandla lite under dagen medan man väntar.

nej nu ska jag ner o sätta igång och skiva purjulök och kassler..take care all

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0