Cripple broken heart

http://www.youtube.com/watch?v=pruK_6vZwCg <-- so good greater greatest .

Ska snart kila upp till träningen vid stugan,interavaller yej :P.
varit seg idag,vaken vid halv 6 ..
inte haft något att göra idag,förutom tänkte träna vid 12 men då skulle visst jag laga mat till morsan,dålig timing,jaja bara överge planerna och ta o laga mat och äta.

Smsade min bror i morse att han skulle spela in star gate (filmen)
men han sa jag skulle på minna han innan den började.
sa att den hade redan börjat.
(såg på den hos emelia på morgonen)
sen fick man inget mer svar..han sket i det då ..lata fan Xo.

nej nu ska jag packa ihop o stick till träningen puss take care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0