KLantighetens mästare

Ja skulle köra upp o hämta syrran i torsås..jaja gick sakta var halt ute ..ca 12minus..
körde uppåt,stanna till i bergkvara o tänkte ringa o förvana henne att jag snart var där..
sen säger hon att hon redan är i bergkvara..jaja då borde det gå snabbt för henne att komma dit..hmm 20minuter senare..woho äntligen..han prata lite i telefon undertiden man väntade..
körde hemmåt.
ska lämna av hennes kompis hon hade med sig påvägen hemmåt.
jaja ..kommer dit där hon bor,,lämna av hennes kompis.
sen ta jag o kör hemmåt.
ta o fråga syrran om hon hade roligt över axlen.
få inget svar hmm.
fråga igen och titta över axlen..ajdå ingen annan än jag i bilen.

få vända om igen o hämta syrran haha XP
Hon hade gått ut samtidigt som sin kompis

Jävligt roligt av en haha XP

Även sålt granar vid leksakshuset idag..var svin kallt efter ett tag..skulle stå 2timmar ..men den som skulle avlösa mig var 35minuter försenad :S ajdå..fick frysa mer ..tur att julia fixade en termos med kaffe åt en..Tackar :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0