Nattcups vesslan Tom

Var nattcup idag.
11km i tuffa högasand.
var rätt många duktiga löpare med.
pang starten gick..sprang o missade första lite men inte farligt.
sedan kom historiens skumaste kontroll mitt ute i ingenstans,,hela fältet stog nästan o stirrade i skogen.
då kom jag o gled upp o tog den och rusade iväg med mitt försprång.
sprang ett tag tillsammans med tarasov och pk.
men sedan missade vi alla med några minuter..sen sprang jag med bernaciech rätt många kontroller.
trode jag låg 5-6 men sedan efter varvningen insåg jag att jag och han låg 1-2.

sedan kom pk ifatt som vara swischade förbi.
hmm jag bet ihop ..tappade kanske 200meter..sedan var vi ett koppel bakom mig o bernachiech.
sedan drog jag på ..kom ifatt pk efter 1½kontroll och det var tomt bakom mig i skogen.
hade ju haft feber lite lätt igår så jag hade ju inte min vanliga fysiska förmåga att gå på.
sedan kör vi några kontroller.
sedan kommer jag o gör 3pucko misstag på raken nästan.
vilket sluta med att jag få jaga ikapp kopplet igen.

men med extra svettig avslutning o lite ont i bröstet tror jag iallafall jag slutade 4a.
rätt kul när 2landslags löpare är med och en gammal junior världsmästare är med.

nej nu ska jag gå ut en runda o gå mina muskler mjuka igen :)
puss o haj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0