sleeping time

hmm har lite ont i armen då jag lyfter den annars inte så farligt.
frysigt lite men det ordnas med ett täcke.

ehm har problem med att anmäla mig till en tävling till på torsdag.
mitt namn finns inte med i listan längre på en anmälnings sak tralla la..
jobbigt att förklara.
tog o skrev ett inlägg i gästboken och skickade ett mejl till en..och ber en bön över att jag blir anmäld annars kommer jag fan att bli riktigt pissed off för en gångs skull.

cyanide and happiness äger riktigt hårt!


Gah !! få jävla ryck på att jag inte kan ladda upp en viss bild på mig själv,äntligen när jag har en bra bild på min nya stil.
Bloggen hatar nog mig.

Nej Sov gott !! ska banimej sova nu ,börja få ont i huvudet ! too hardcore to be awake!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0