so close no matter how far

TJolla hopp i lingonskogen.

just nu händer *trumvirvel* *and rum* ingeting :D..till den stora chocken så blir de väl se lite serie sen sova bums.

kollade runt lite på mina favorit sidor som är sparade..hittade inget vettigt..
har lite huvudvärk så ska pimpla lite vatten

imorgon är inget inplanerat möjligen gå i stan o leta julklappar som gömmer sig någonstans där inne.få hoppas man hitta något. eller jo har ju inplanerat att springa intervaller i sunna hallen i staun.

nej ska kila nu :D Kiwifrukts hej

Kommentarer
Postat av: Linda

Nää, har du tråkigt?

Finns massa vrålbra serier. Nip/Tuck, Scrubs, Prison Break, Will & Grace.. inte lätt att ha tråkigt du.



Presentjakt? Oj, har jag inte funderat på ännu, men discshop.se löser mina problem, beställ idag, få imorgon =julen är räddad! hehe.



Oh ja, ibland skriver jag riktigt djupa inlägg ;)hihi, återkom med det smarta ordet när du kommer på det Peachie

2009-12-03 @ 23:47:04
URL: http://lillyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0