So fucking what?

gick sisådär på den väldigt kyliga långö :(
men kommer fler gånger.

sitter och har ett förjäkligt stort irritations objekt just nu >.< damn.

sen är det snart jul,tom har fortfarande inte köpt några julklappar alls.
börja bli katastrof om jag inte fixa det imorgon.

förövrigt har jag inget mer att rapportera,ska nog upp tidigt imorgon 7tror jag.
så himla trevligt,men man måste träna så ,tror jag snart börja räknas som träningsnarkoman,men vad fan ska man annars göra om dagarna.

sedan måste jag ta itu med mina sov problem ..senaste tre dagarna har jag somnat 4,4,2.30
vanligen sover jag doc mellan 02.30-03.så det är nog ett problem.
men måste ta tag lite nu,kan inte hålla på o stiga upp klockan 11varje dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0