The march of victory

Woho En förkrossande seger marginal under stadscupen ..10minuter och 13sekunder vann man före 2a person ..efter 9km halkig stads OL. min slut tid var 53.25

finns inget som kan ta mig fysiskt kände man redan efter start,ner för en isigbacke gick starten ..dubbskorna fungera till 100%kändes nästan som barmark men ändås lite oroväckande att gå i full fart på de isiga gatorna.

lite missar men man lyckades ju.

Just nu säger pappa även att det är stor chans att jag få ta Långa natten på 10mila i andra laget,vilket jag känner mig en smula förväntansfullt och en aning oroligt.

Den legendariska sträckan ..tufft mörkt kallt och utmattande.
17km mitt i natten fågelvägen. så man springer väl upp till 2mil om man inte missa allt förmycket.
men är lite av en dröm att springa den sträckan någon gång.

nej south park nu Puss på er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0