woho not!

Snart har jag både födelsedag och jul.

vad fan ska jag önska mig,är den sista människan verkligen som behöver matriela saker.
när morsan fråga vill du ha något i stan typ kläder eller övrigt..blir det till 95% alltid..nej det behöver jag inte.

ska se..

Tom 10år ..vill ha de de o de de..
Tom 12år.. vill ha ,,ja några skrivor..
Tom 13år .. vill ha en gitarr.
Tom 14-20år.. äsh det kvittar ..

känns faktiskt lite dåligt av en o inte ha några saker alls som man verkligen vill ha.
hmm nej nej få väl komma på något lite halvdant att vilja ha eller något.

Kommentarer
Postat av: Linda

Hmm, kan du inte önska dig en ps3 eller nintendo wii? Är det för dyrt kan du ju önska dig presentkort på onoff eller nått?

2009-12-08 @ 23:56:46
URL: http://lillyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0