Angel

Hello tillbax efter en hel helg med min älskade i den lilla fridfulla byn fridlevstad där bland annat flera filmer sågs,massa mys och en hel del lekande med den lilla valpen.
eller som jag kalla den,lilla vit hajen.
Och Emelia är underbar som vanligt och ta hand om mig och lika tillbaka,mjau shes mine!
Nåväl nåväl nästa helg skall bli bättre FF ju :)

haha även inträffade en rapport över att en viss sanne spelade wii i sitt hus och när man promenerade förbi såg det ut som hon dansade någon kycklingliknande bug eller något.

I Helgen bli det tufft vad man gör,fullbokat till max.
Men ett besök hos (Thom the hunter) skall göras på lördag.
denna lilla gosse fyller 20 så vi hurra nu .. hipp hipp skål

För övrigt samma gamla vecko schema skola och träning ..och äta pasta.

Men för övrigt säger jag.

ett stort tack
ät lack
på en mack :) Natti på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0