Blogg back

en hackad blogg..och skriva några fina klagande mejl till blogg.se löste allt :) perfekt

så nu är jag tyvärr tillbaka här till er stora skräck och specielt millys skräck .

varit i furuboda i helgen och tränat skiten ur mig..sedan vara i varm pool 3gånger.
fast första passet var ju tufft pga jag hade influensan i torsdags med att spy 7gånger och 39,5graders feber..men allt kom och gick inom 18timmar .
få väl ändra toyotas gimick lite. mitt imun försvar är fantastiskt :)

men men..var en av 3st som fick bäst betyg i skolan i modern arbets organisation provet :) gilla höga betyg har jag kommit fram till.
Kursen är slut på fredag :) man hoppas med goda förhoppningar på tre bokstäver i betyget ..bara de inte uppfinner Vig :O då bli jag nog putt..

men ska inte traggla er mer nu :O ni är nog trötta redan vid denna meningen ni läser nu derför så ska jag.
skriva en mening till..era ögon bli tyngre och tyngre,ni är trötta,,plopp ni somnar och få halva alfabetet avtryckt i ansiktet efter några timmars sömn på tagentbordet..
eftersom ni vaknade nu efter sovit på tagentbordet borde jag saga god morgon,men jag är trött och ska sova nu.så jag säger bara god natt alla där ute.

ps ät kattmynta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0