Kväll och här sitter man igen

kväll och här sitter man igen och tänker ut över vad man ska göra.
sova? läsa? .hmm ska nog läsa någon snaskig bok hmm eragon vilket gör mig till nördvarning.
Man tänker tillbaka och fundera vad man åstakommit och vad man vill åstakomma ..det är en viktig fråga som det är grumliga svar på.
vet ni vad ni vill åstakomma?
Hmm nu sitter jag bara och grubbla för mig själv i min blogg..är väl som att prata med sig själv fast ändås..
man skriver bra svar till sig själv..god point Tom
skola och träning imorgon ..yes träning sköj sköj och se om man kan bli duktig.
sedan närma sig helgen med stormsteg.
träffa emelia och sedan träffa hennes nya valp för första gången.
bara den inte väcker mi i natten.
var rätt kul att valpen hade slickat och gnagt på hennes öra mitt i natten och hon bara åh tom..för sedan inse att det var valpen och inte jag,hehe very funny inded ^^

nu ska jag nog traska vidare och lägga mig o läsa ..

Jag önskar er en god fortsättning och sov gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0