Snö

Snön glittrar i skyn och gör att man nästan missa bussen doc.
3-4km kö? de va frågan hur lång den var..man såg ju 2-3km rak frammåt vid ramdala gärde.
Segt var det men vackert med åter igen vitt landskap.

Hmm  jag och seeseee skulle överfalla barn med snökanonen vid rödeby backen sen ska jag även tina upp denna med en hårtork så Linda kan känna lite vår glädje och springa o ränna i backen.
hmm eller tar jag och flytta snön till fridlevstad och gör en 15meter hög snögubbe i form av emelia ..grr that should be hot i think :D.

Men nu ska jag tänka på de politiska problemen i världen och arbeta fram en plan för att göra vår framtid ljusare för våra kommande generationer,kämpa för de fattiga och olyckligt lottade här i världen jag ska ..äsh ..ska läsa om Eragon på svenska ..god natt på er.

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha, ska du bidra genom att läsa en bok? tror du hon hade uppskattat ett 15 meter stort..monument? Så romantisk du är, haha :P

2009-02-11 @ 23:42:24
URL: http://lillyz.blogg.se/
Postat av: SeeSeee

Det var en massa ungar där idag :O

2009-02-12 @ 18:41:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0