Tornado Is back

jag är verkligen inte inspererad att skriva blogg idag så få väl skriva någon snabbt ihop taffsad hmm hafsad historia.

Lille kalle hade en potatis.
Denna potatis var även sängvättare och renodlad alkolist.
Lille kalle knuffade upp potatisen på morgonen och utryckte sig med vänliga ord
:laga frukost din "#""# <--censurerad ruta pga civilsationens utbredning.
Lilla kalle skulle till skolan,och hoppade fram i vatten pölarna.
Han skulle börja tvåan idag och hade slickat bak sitt röda glänsande hår så han liknade en stor röd pölse.
Hay pölsemannen hörde han bakom sig.
Förskräckt ser han att skol mobbaren teethy..den ondskefulla pirayan
Kalle hit me lunch pengarna annars ska jag nita dig.
men Lilla kalle var smart och sa.
Du får dom ifall du kan svara på denna fråga. vad är meningen med livet?
Teethy: haha den kan jag..har läst liftarens guide till galaxen svaret är 42.
Helvete tänkte kalle.
och fick ge ifrån sig sin 10 som han fick efter har lusplockat farbror lusk lasse.
kalle fortsatte och kom till skolan och gick in.
där stötte han på ister christer,skolans rektor som påminde om jabba the hut om han inte skulle ha så liten mun.
Hej kalle utstötte ister christer grymtande kalle din odåga har du skolkat igen?
Nej söta kära ister christer..jag menar herr rektor det har jag inte.
Kalle hade förberett sig inför denna situvation och kastade en pizza och skrek apport.
Vidare in på lektionen så satte han sig på sin gamla sunkiga plats.
Hans lärare en kutryggig skallig gammal lärare med en leverfläck av bildad som cola companys märke.
Har ni gjort dagens läxa utbrister han?
Kalle kall svettas och inser att han har glömt detta med mening igen.

Hur ska detta gå? är detta slutet för kalle?
hittade ister christer pizzan?

Fick teethy köpa något snyggt för pengarna?
allt få du veta i nästa del :)


detta va kul ju Xp ska göra serie av detta :D



Mitt nya smeknamn är :tjusiga firren tommy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0