hmm

fick ett bra förslag av linda att starta en kennel med Emelia Xp och ha massa små nelliesar (devil hound) :) jag ska vara tuggleksak ^^
Fast nellie är rätt söt ibland specielt då hon lägger sig bredvid huvudet då man sover ^^ <33 nawe

Hmm ska plugga klart data kursen nu i veckan..oja det bli kul att slippa..om ni inte ha märkt de så har jag slackat off i mer än 2½vecka Xp är så trött på data att det inte är sant (A) sen är kursen seg så jag lyckades spela ut de 3första half life spelen på 3½dag ..skills i know ..jag var visst som en maskin när de gäller de spelet.

Åter tillbaka. fått nostalgi chock och spela Zelda: A link to the past. Best game ever tillsammans med Zelda: Ocarina of time<3

Helt underbart.

Men över till något annat underbart så skall jag tänka ljus nu ta en kopp te och läsa en stund sen sova.
så jag säger snipp snapp slut så var denna ...något
God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0