Tom is back

jo jag har fundera över skol datorerna och deras internet uppkoppling och kom fram till detta.

logga på skol serven..starta explorer..koka kaffe..ta aftonbladet gå in på dass och trycker lite och läser serierna..sen ta o dricker kaffet och läser dagens ekonomi ..sen till datan och spela lite harpan medan de ladda sen så få fel medelande och få repitera de gamla rutinerna fast läsa dagens industri på dass sen.
sedan lyckas ladda upp internet och aftonbladet kommer upp och sedan blockad av lokal admin hmm

detta är ett mycket möjligt senario inom skol data rättsväsendet ,jag är Tom olausson och säger god natt.


för övrigt måste jag påpeka att jag träna på väldigt bra och börja bli kvicker igen.
nu jäkla ska detta bli en bra tävlings vår hoppas jag.

Mr Thom barbus och Björn öhrstrand kommer  över på helgen.
hoppas de bli kul för övrigt samt även att jag ska klippa mig imorgon,bad bad hair day




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0