Cheeryy pieeee

Varit lite nere i två veckor nu.

Nu är jag tillbaka alive and better.
En bra kväll med bra diskutioner o härlig musik piggar upp.
Plus tacos är himmelskt gott,känns som man gått upp nått kg på de. ;)

Ska sluta vara så dryg på msn som jag varit de senaste 2 veckorna.
Den gamla Tom är tillbaka igen.
ska söka lite mer jobb imon,träna hårdare.
Man ska bli bättre o bättre ju.

Detta året gäller det.
Ska försöka vissa vart jag ligget i nivå.

Hmm träningen gick bra,även om jag hade massa saker i huvudet,specielt vissa saker som ploppat upp på sistonde.


Skriver sen kanske ;) Puss

Kommentera bastards!


PS
http://www.youtube.com/watch?v=QFCSXr6qnv4 den är bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0