End of passion Play

Gått upp tidigt idag....
Fått köra iväg morsan på morgonen,ingen sömn här inte.
Ska iväg snart o träna med staffan.
Men först köpa kiss biljetter.

Längtat nu i massa år,försökte ju förra gången för stockholm konseren men hela jävla ticknet havirerade ju.
Hålla tummarna för detta nu,behöver lite mer roligt i livet just nu.

ska nog söka lite jobb med hurray!
Ska försöka förstå mig på bloggen med,finns vissa saker man vill kunna göra men hittils inte fungerat,sugit.

Få se om något roligt kan hända i helgen,inga planer som vanligt,ska väl in till i stan o vifta med plånboken efter julklappar.

http://www.youtube.com/watch?v=7i-ZMZJVYxI&feature=PlayList&p=88FEE53BB4D575E2&playnext=1&playnext_from=PL&index=3 hittade en gammal låt som är rätt okej,inte min stil men ok på morgonen.

Nej nu jävlar ska jag koncentrera mig på biljetter inget annat ..Cya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0