hmm

yttligare ett inlägg.

doc ska jag göra det i Linda style.

ska börja med en länk :O
http://www.youtube.com/watch?v=pz3SBY8zj8w den äger ju :)..<---

sen lägga in bild..hmm hold on ska leta.

ha letat nu..ska se hur man gör även :O.
detta med bloggande är knepigt..Hmm tuff dag,trist skola,,sen hårt träningspass ..that makes my day.  måste börja hitta på aktiviteter för att underhålla mig själv.  Gitarren blev mitt första offer..lärde mig james bond Låten.  sen sjunga med till metallica nu..DIE DIE DIE DIE..Motherfucker die by my hand i creep across the land killing first born man. bättre kan de knappt bli.jo med min stämma till så. (not)  Omg a not joke your so funny. (not)    detta betyder att jag inte har något specielt att skriva om,insperationen är noll.  men att skriva utan att tänka verka jag uppenbarligen har en talang för.  får utveckla detta vidare med en roman eller två.

så funkat :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0