hmm

Nytt rekord i fart i högasand känns ju skönt trots jag nästan aldrig har varit så sliten som nu.
ska nog slappa ikväll.
varit en lugn dag men hård vecka.

vad kan man önska sig i julklapp eller födelsedags present?
Har inte önskat mig något specielt sedan jag var 15-16.
Hade viljat ha en flying v (el gitarr).
fast vet nog att jag inte få (A) ,skulle nog störa halva kvateret.

nästa vecka ska jag gå in och ge 100% på att träna o söka jobb.
blir även elit tränings läger i söderåkra,så lär bli lite bad och bastu efterträningarna.
ska bli kul o se vad jag står mig nu gentemot de andra elitarna.

ska spela lite OL-Manager nu :) Pusshaj

Hmm tuff dag,trist skola,,sen hårt träningspass ..that makes my day.  måste börja hitta på aktiviteter för att underhålla mig själv.  Gitarren blev mitt första offer..lärde mig james bond Låten.  sen sjunga med till metallica nu..DIE DIE DIE DIE..Motherfucker die by my hand i creep across the land killing first born man. bättre kan de knappt bli.jo med min stämma till så. (not)  Omg a not joke your so funny. (not)    detta betyder att jag inte har något specielt att skriva om,insperationen är noll.  men att skriva utan att tänka verka jag uppenbarligen har en talang för.  får utveckla detta vidare med en roman eller två.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0