Kärlek

Vad är kärlek för dig?

Eller vad är kärlek rättare sagt.
Kärlek är en underbar känsla som inte bara involera känslor mellan två personer.
Utan kan även vara kärlek till musik,konst,vänner osv.

Kärleken påverkar oss alla på olika sätt.
Kärlek kan framkalla hat,avund,girighet men framförallt om man är optimistisk glädje.

Glädje är ju också en slags känsla som omfamna oss alla.
Kärlek för mig är att ha någon att älska,omge sig av personer man litar på,musik som få en att må bra.
Även att känna sig bra och vara nöjd med sig själv,stryker det sista.

Hmm nu har jag skrivit av mig lite för idag.
ska bättre mig på bloggeriet..få väl gå någon kreativ kurs .

Puss o hej

Kommentarer
Postat av: Linda

Mycket djupt sagt :)

2009-11-04 @ 23:16:11
URL: http://lillyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0