Sad But True<3



Hmm ..nyss varit ute o tränat lite...skulle varit klar med det för ett tag sen..men när jag var 50minuter in på mitt styrke pass så ringde staffan och undrade om vi kunde springa lite,självklart kan man inte säga nej ;)

så nu är man rätt trött..så ska nog bara sitta o ser på lite gamla roliga serier framför datan ikväll.


Nästa grattis i förskott nu ;) ..30dagar kvar tills man blir 21.
Känns som jag inte kommer någonstans med mitt liv.
Hittar jag inget jobb så ska jag kolla på en viss utbildning jag har tänkt på.

förövrigt blir det en rätt lugn vecka Pusshaj.


Kommentarer
Postat av: Linda

men tompo, 21 är ju ingenting! Du är fortfarande ung ;)

Jag vet fortfarande inte vad jag vill bli när jag bli "stor", men vet du en utbildning som skulle passa dig, go for it!

Bra jobbat med all träning idag!

2009-11-23 @ 23:06:49
URL: http://lillyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0