Sleep with one eye open

Tagit de lungt idag,inte kunnat träna har träningvärk nästan överallt nu.
Varit en hård vecka hitills,så städat rummet och garaget lite idag.

ska försöka vara vaken rätt länge idag..mellan 00.00-02.00 så kommer min morbror att ringa mig så jag kan hämta han i stan,han har varit i tyskland så.
skulle få ett flak cider om jag hämtade han :) ville inte ha något igentligen för hämta han men tack tack säger man :).

sett mest på anime nu på kvällen i brist på annat att göra,kommit upp i hard nu på guitar hero,började för ca en vecka sen spela lite mer än innan (A) spelat innan kanske 4gånger högst mest på el giganten men brossan har så jag spendera lite tid inne på hans rum och hoppa runt med gitarren.

nej ska nog snacka mer på msn nu så ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0