hmm

ska försöka nyttja bloggen lite ..använda nästan lite som en andra tränings dagbok.

Har en liten satsning till 2010 säsongen...

Tänkte satsa på Ultralång Sm i början på våren.
Även ta plats i laget till 10mila/Jukola.

sedan även funderingar på 5-dagars,
sedan Lidingöloppet.

Även spöa robert på samtliga tävlingar han ställer upp i min klass.

Blev ett natt pass idag på 8km tuffsvår framkomlig terräng..gick på 56minuter..de sista 1800meterna var stig sen väg som jag tog på 5.01 ..gick snabbt ..

Imorgon ska jag träna med kroon (Y) få bli ett långt distanspass.
ska försöka träna runt 9timmar per vecka så bli jag nöjd. möjligen två siffrigt kan snittas..:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0