Brave New World

Vaknat mellan 05.50-06.10 de senaste dagarna utan anledning ,ja bara göra det man har talang för,dra åt sig täcket och sov vidare.

Ätit glass på glaciären i stan,något alla borde pröva, (även om ni är laktos intoleranta)
Sedan lunch på mc donalds.

Var rätt rolig föreläsning om social kompetens ,rätt roligt att jag drog och tänkte på många tankar innan de blev uppdragna,första man tänkte på var,tror de vi är socialt inkompetenta,haha första grejen som sades under föreläsningen nästan ;) HAha.

Imorgon blir ännu en tråkig dag,men ännu en dag närmre 10mila. <3
Långa natten snart ,taggad till max.

Tittar på klockan och notera att den är 23.20 och lyssna på 2minutes to midnight,äsh bra iallafall få väl lyssna om den till 23.58 ;) kanske ska de bara för att jag skrev det nu.

Hade en rolig liten utflykt i stan med Lindo
ja vi gick i blindo (hehe) patetiskt försökt till skämt.

Nej men blev några affärer även om jag har det otroligt tufft att befinna mig mer än 2minuter i en o samma affär.

Nej nej nu ska jag nog sova,jag bjuder på denna underbara lilla framträdande i rio :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0