Seriösering.

C-vitaminder,proteinpulver+gröt ..blir fin start på morgonen,kanske lite lätt morgon fys med?

Nja ska man försöka bygga upp sig själv få man väl göra det ordentligt,godis förbud ska jag väl lägg in med,kanske lägga till ett extra mål mat om dagen ,ja hur det nu än ska gå till.

Blir långa natten på Stigtomta kavlen i Helgen,
Ja tränings läger samtidigt med,,är där fre-mån.
Sedan sker det som man längtat efter..10mila blir långa natten..underbart..


För övrigt är mitt liv innehåll löst,sitter i gullberna mest hela dagarna och lyssna på föreläsningar,trist!
Eller hur lilly..var zZz varning idag,

Nej nu ska jag nana ha de.

Helt otroligt

Kommentarer
Postat av: Linda

Du är häsan själv Tompo :)



Gullberna KAN vara det tråkigaste jag har gjort. Idag satt jag vid en dator i två timmar utan att göra nått.



Hehe, så pryd behöver man väl inte vara på stranden. Det är ju bara att hiva av kläderna och bjuda på showen om nu någon tittar.

2010-04-21 @ 19:30:46
URL: http://lillyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0