The Legendary Long Night.

Pratade med Berra idag (lagutagare till 10mila)
Jag kommer troligen få den Legendariska långa natten sträckan i andra laget på 10mila :)
Siktat på den sträcka hela året.
Av erfarenhet av vanlig natt på 10mila så kan jag iallafall med minnet veta att det är kallt vanligen minus och 2mil i skogen när det är som kallast ute är en utmaning,kommer gå fort och oförsiktigt fram i de finspångskogarna,känner mig redo har ju haft Staffan som tränare i ett halvår.

Btw Tränade Vanlig Ol idag ..råkade ut för en olycka med att en grensnärtades rakt upp i ansiktet på mig och en grenbit trycktes upp i vänstra näsborren vilket gjorde att jag fick lite halvt hosta blodklumpar ur halsen i en halvtimme,ush var en äcklig känsla när det rinner ner i svaljet på en.
Sedan direkt efter det körde vi stenhårda intervaller.
900meters intervaller på lite halvt kupperad stig..3e intervallen blev det lite halvt glädje skrik då man krossade personbästat ner till 2.26 ..haha :D im in shape!
sedan blev det bastu dax.

Ska nog nana nu :D

Bjuder på denna ikväll..jaja lite halv töntigt men är en av de få bra låtarna de har gjort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0