Trapped Under The Ice

Tränat två träningar med Ol-Gymnasiet idag,första gick kanon verkligen! fastnade doc i taggtråd ..girl likes scars ;)
Haha bjöd hit Thom med..han kom o åt frukost med en innan vi stack iväg o tränade.

Fick lägga mig i Jacuzzin sedan nu ikväll känder mig lite lätt mörbultad.
Ska läsa stäppens krigare för 3gången iår ..älska den serien utöver all literatur jag någonsin har läst.

Imorgon ska jag ta och klippa mig och äta på glassiären har jag tänkt mig..nej Linda jag ska inte klippa mig på glassiären haha ;).
Just det ´ja,,upp tidigt med för ska ut tidigt på morgonen och springa långdistans med Staffan.(Coach)

..Dagens sanning,,Guns and Roses är världens mest överskattade band.

Ska nana nu :D Ha de.

Bjuder på denna idag..Kan säga lätt att...ENERGI KICK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0