Tuff dag

Upp tidigt,,träna med Staffan blev 21km ..
Sedan stan snabbt och klippa håret,,kanske lägger in bild sen ..

sedan arbetsförmedlings saken,var 5minuter sen vilket medförde att alla datorer var upptagna vilket gjorde att jag tog en kopp kaffe och sedan stack hem i brist på annat.

Sedan tränat med julia på kvällen host..börja bli lite seg i musklerna,sedan dagens gåta.

Sedan jag vägde mig på morgonen och sedan nu på kvällen är jag 2kg tyngre..(har samma kläder på mig som när jag vägde mig första gången)

Ifs tror jag att ingen har sett mina monster potioner jag kan äta om jag så skulle vilja ;).

Nej nu ska jag sova idag bjuder jag på en extrem klassiker.

Tror att torsdags kvällarna ska bli Komedy night :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0