Ultra lång sm

Ultra lång sm idag.

Innan starten kände man sig stark även om man var förkyld.
En två och en halv mil fågelvägen igenom skog och mark är väl som en jogging tur hahah ..näe

Slinga 1..starten gick..gick rätt bra tills man tappade klungan i mitten av banan..(lite förkyld o luft är viktigt *värt att notera*)
Jag kommer igår sen mer på andra slingan då man springer in samtidigt som pk och leo..(studera i staun)

slinga 2 ..bomma första kontrollen lite för hårt..aj aj ..
Men går bra sedan resten.

Slinga 3 ..hör att de skriker att håkan stack ut 30sekunder innan mig. (klubb kamrat)
Var ifatt han rätt snart han var rätt slut.
går själv halva sista slingan o på slutet kommer jag ifatt rätt många..Sedan i slutändan är det Kent Ohlsson och jag som har en liten egen kamp.
1½km innan mål fick vi vada igenom en ström bäck ..kände hur de ryckte tag i mig lite..en aning kallt men var förjäkla skönt om jag ska vara ärlig.
Sedan har vi spurt duel i skogen hela vägen tillbaka..
Sedan på den riktiga spurten blir jag precis slagen av han..rätt kul att vi båda stog för tävlingens 2bästa sprut tider..suck kunde man inte haft en annan motståndare..

Ska sova nu :D Pusspå er :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0