Regn,närke och en himla massa jobb..

Inte skrivit på 2veckor nu..men hade först massa jobb ..jag menar massa..och då tala jag inte om en massa man kan ta på utan en tids period som är massan.
Tid+massa=massa tid ..vilket var så jag jobbade.

så hade lite små symptom av utbrändhet precis innan jag for på 1veckars semester till närke och springa o-ringen.

precis som traditionen säger..det regna i närke..specielt alltid under o-ringen så kan notera 1bra dag och resten regn och kallaste dagarna under hela sommaren.

men roligt om det är lite utmaning i det hela om man säger så,mer än varje dag springa längsta klassen.
första etappen: skada knät. gick dåligt+massa regn och 14grader varmt..
Andra etappen:ont i knät gick dåligt här med regn och kyla
Tredje etappen:WTF 30grader sol,är jag i närke?? gick faktiskt strålande ,sprang ifrån några rätt duktiga löpare ;) good for the selfesteam
Fjärde etappen:Knäskada,tur jag fick hjälp av sjukvården så snabbt ,att jag återhämtat mig rätt bra,ja det regnade om ni vill veta.
Femte etappen: skadad som sagt,dissigt väder,små regn

men var roligt,Olexandr kom 2a i O-ringen grattis :) snart world champ, champ<--hans smeknamn

sen jobbade jag natt då jag kom hem..eller först 4-5timmars jobb på sturkö sedan 10timmars nattskift i jämjö..woho..Zombie Tom strikes again.

LEkt idag med italienarna som är på besök idag :) trevligt,,sedan tränat med Elit ungdomarna inför u-10mila..gissa vem som vann tävlingen idag trots man glömde ta astma medicinen ;) MUhaha ..

Cya :D God natt bjuder på ,vacker musik..Im somthing diffrent aint like nobody else.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0