Battery

Åh strålande huvudvärk ..tror jag har det efter trötthet.

Var i stan idag och misslyckades ännu en gång med att köpa vinterskor/jacka ..är för kräsen och ovillig att gå i affärer men hittade worms2 och worms armagedon som jag införskaffade.

Skrivit uppsats hela dagen börja bli något men blir tyvärr aldrig nöjd en av mina bra och samtidigt dåliga egenskap..Kvittar vad det är blir nästan aldrig nöjd med något jag gör.

i use to be such a sweet sweet thing til they got a hold on me.

Men sitter och reflektera tillbaka över dagen och inser att den till viss del har blivit bortslösad.
ska ta o motivera mig i natt och göra den perfekta uppsatsen.
FF i helgen och SF :) (syskonfritt det sista) blir att sova länge och hög musik <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0