Energi Energi :D

Kan verkligen aldrig få ro och sova, måste visst vara född med outömlig energi källa.

Ska nog lägga mig snart ändå och se på lite 2½män och läsa lite ur min nya roman jag köpte.
Ska försöka få denna att räcka ett tag istället för som jag bruka läsa ut de på 2dagar.
Samma sak gäller boxar med Serier, jag tittar igenom de på en dag.
Nej få skaffa lite självbehärskning och låta bli att se så många avsnitt efter varandra.

Ush blivit besatt av My Chemical Romance Xp inte bra ,,

awake and unafraid
Asleep or dead

Tiden går, yttligare snart ett år äldre (hemskt)
Man har väl kommit till en tid i livet där man redan börja längta tillbaka till de underbara bestulna åren som redan avverkats och alla misstag och urfegade saker man tänker tillbaka på.
Kanske borde se frammåt fast varje gång jag försöker det så vänder jag på huvudet och börja se bakåt istället.

I get what I deserve

la la la la ..

Nej är utråkad tror jag, Sova? nja för pigg..
NEj ..Ciao/hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0