insikt

För att bli något krävs det mycket, ju mindre talang man har ju mer måste man kämpa och offra.

Känns som jag inte har någon talang men min vilja verka övervinna det mesta, regna och blåser 2grader jag tränar ändå ..snö upp över knäna och självklart plumsa man i det..nej nästa år hoppas jag man börja närma sig målen. Men men nog med det.

Julen börja nalkas och tyvärr även födelsedagen , har lite åldersnoja tur man inte är ensam om det, lilly o jag hade en 20årskris klubb Xp

Skottat idag igen oO hur mycket jävla snö kan det komma igentiligen? .

Men men spartacus snart ^^ ínget är bättre än lite våld på tv Xp
Blir nog lite guitarhero och spela worms med Xp
FF Och SF Äger :D!!


Vinter <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0