Nya sätt

Har märkt hur kommunikationen har utvecklats under igentligen bara min levnadstid.
Kom ihåg när jag gick på mellanstadiet då hade ingen mobil sedan på högstadiet kom vågen och alla hade det..spelade snake och skröt om sina nya 3310 och allt vad det hette.

Sedan var det inne med lunastorm och tiden går nu är det Facebook som gäller.
Intressant hur man ser trender nu i efterhand, är det fluga eller är det något som håller.
Msn har hållt iallafall länge, medans nu många är med på FB fast många börja lägga av med det med. tror det kommer stagnera snart.

Även märkt att många av de viktigaste kontakterna i mitt liv har jag hittat över internet, sitter och reflektera över det just nu.
Tack internet <3



Kommentarer
Postat av: Linda

Bloggar är nog också en sån sak som åtminstone kommer tappa popularitet rätt snbbt.Ha, jag kommer ihåg när vi fick bredband i fridlevstad! Träffat så mycket fiends via nätet, dig träffade jag via bdb jö! good times! är väl egentligen bara att sätta sig ner och hänga med i alla nya trender. (och btw har jag fortfarande kvar min 3310)

2010-12-01 @ 21:52:18
URL: http://lillyz.blogg.se/
Postat av: Wicki

Haha, nostalgitripp!

Awe, började inte vi prata på typ Lunarstorm? xP

Gulligt inlägg Tommie<3

2010-12-02 @ 02:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0