Buona notte

Våra moraliska regler anser jag ska stå högre upp i prioriteten än vad den gör i dagens läge.
Nej ush nej nu mumlar jag bara massa opittoresk svamel igen.

Varit en relativt glädjelös långdragen kväll.
Varit som en lång spiral som bara ledigt nedåt.
Efter en utmärkt exemplarisk träning och sedan spel med mitt nya guitar hero spel (underbart)
Så började jag känna inre tomhet igen, en känsla av att inte ha något eller snarare defekt och oduglig.
Bruka komma krypande på kvällen möjligen för att det finns så få saker som kan distrakthera mig ifrån vissa tankemönster.

Varit kvällsmänniska i större delen av mitt liv, minns ifrån när jag gick i mellanstadiet så var jag vaken större delen av natten spenderades med spela strategiska spel jag själv kommit på med kort eller läsa serier.
Bruka spendera nätterna med att läsa några kapitel i en roman eller stanna uppe och chatta.

Klockan redan 2.50? Kanske tid att dra sig tillbaka för natten och läsa lite innan man ta och sover.

Få väl säga..Buona Notte


Kommentarer
Postat av: Wicki

Du, jag och natten, Tommie..<3

2010-12-08 @ 03:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0