bad hairday?

Tuff dag upp klockan 6..och sedan åka mot lund..

doc sov jag nästan hela vägen ner så gick snabbt (A).

och Lund som är kunskapens stad varför har dom inte hissar i sina lägenhets hus som är 5våningar?
var jobbigt att bära saker o ting..vi spelade sten sax påse om att bära soffan..jag vann i både lund och sedan i karlskrona där vi skulle bära upp den på en vind 4a(5) våningar upp.

Sedan köra ett 3000meters test..

gick katastrofalt dåligt ..var trött efter veckans hårda pass och allt trapp springande idag..
slutade på 9.30 :( skamligt.

nu är jag hemma och bror hade lite folk hemma så han var jobbig av sig tyvärr vilket gjorde att jag fick tillrättvisa honom för sina taskigheter,hoppas han gillade the tittie twister Muhaha.

Dagens fråga.
Bean och jag diskuterade.
är det hetro att killar sminkar sig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0