Trött

trött ..upp o skotta i två timmar..kolla ut även på balkongen som jag skottade rent för några dagar sen..omg! kommit 2½dm inatt sedan kommer det nog mer snart..snart ska man även springa natt cup imorgon..blir hårt..vi har närmare halv meter snö här i blekinge ..

tränat 8a timmar hittils i veckan ..im good.

men är trött nu..körde mils löpning med julia innan sen gympade vi 1½timme efter det..ska upp tidigt o springa något med julle vid 10..

jaja ..God natt på er :D Sov gott mina små kanelbullarNemi<3

Kommentarer
Postat av: Linda

Aww..kanelbullar <3 sött. Love Nemi!



Nä, men försäljaren måste ju bestämma vilken jeansmodell som passar mig. En gång på stadium provade jag 10 par, hittade inga jag gillade, började gråta, köpte inte jeans på typ 3 år.. djupt trauma. Haha, nu utnyttjar jag personalen istället-. Du verkar väldigt effektiv att ha med på en shoppingrunda!

2010-02-04 @ 00:18:34
URL: http://lillyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0