Äventyr i det vita Torhamnslandet

Varit på äventyr i det vita torhamnslandet med Julia,blev några km OL där under snöfall och hotande mörker.
var rätt kul..tur att bilen var varm då man kom tillbaka.

rätt kul ska komma in snö oväder 1-3dm ska fall och vi ska ha natt cup ..puh och extra hårt motstånd med. ska försöka göra mitt bästa.

imorgon ska jag troligen kanske åka skidor för första gången :D
intressant ..se om jag orka det ;)

Sedan i helgen blir det fullt upp. tränings läger och lite pepping i talang gruppen.
2timmars föredrag med Daniel nilsson med,kan nog bli intressant.

Sedan ska jag se om Robert våga utmana mig i Guitar hero.

(svar på förra fråga)
Jag vinner ;) HAha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0