Dirty winter night

NU har helgens läger börjat..
varit i ronneby och tränat natt i sträng kyla och 2-3dm snö..tufft..
tror jag fått lite frost skada på mitt vänstra öra..men det få man ta.
Härligt att byta om utanför bussen i 12minus Xp .
men är man riktig viking så.
ungefär som i morse när jag blev väckt av rickard och johan igenom att lägga snö under mitt täcke Xp
Fin reaktion man hade..
låg kvar och bara ignorera Xp men är man trött så är man.

nej nu ska jag spela lite diablo II länge sedan men måste underhålla mig på något sätt.
fast ska upp tidigt ändå..

bra låt med cradle of filth plus (dirty harry) victoria harrison..drewl ultimata tjej rösten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0