Gott nytt år alla.

Första januari går mot sitt slut.

Nyår var en succe tyckte jag iallafall,alla andra verka tycka de var jäkligt roligt med så är nog inte bara jag. :)

sitter på msn nu och muppar mig.
sitter och försöker planera januari som verka bli tufft..träningsläger på hemmaplan,sedan Göteborg möjligen även ett annat till.

nu börja satsningen . 2010 ska bli bra.

Mina löften för iår blir.
Träna hårt..(borde jag klara av.)
skaffa jobb eller utbildning..(ska jag fixa.)
förbättra utseendet. (jag ska försöka vara optimistisk.)

undra om jag ska lova något mer.
kanske fixa så bloggen bli roligare att läsa.
nja..

:) undra om jag ska se lite samantha who eller annat..
nja kanske skriver mer för idag .

Men vill bara önska er alla en jävla bra 2010 :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0