i use to be such a sweet sweet thing

Woho damsugit hela huset nu.
idag har varit lugn dag.. gick upp 9 ..stack ut o tränade med Staffan sedan druckit kaffe och latat mig.
ska snart in till stan o möta upp Emelia på maxi då vi ska handla allt vi behöver till middagen ikväll.
sedan ska man väl leka med de två små onskefulla (vovvarna)
haha vi kom på en rätt rolig sak,Nellie kan bita eller riva emelia då de leker men kommer jag i närheten så slutar hon direkt awe :D sött she wont hurt me.

Dagens låt är No more mr nice guy
tror att de flesta kan relatera sig till vissa delar av texten,en viss känsla som den med har sig.




Kommentera era fegisar Xp

Kommentarer
Postat av: Linda

Gick upp 9?!Jag som var stolt över att jag gick upp 20 över 9, haha.



Vad duktiga ni är, vad blir det för mat då? Aww, du är så populär tompo! :)

2010-01-15 @ 22:25:02
URL: http://lillyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0