The night fox

Natt cup idag..minus grader och någon mil i mörkret i 2-3dm snö..påfrestande var det..gjorde misstag i början och tappade täten..men kämpade mig uppåt bland placeringarna..för att slutligen tappa en 2a plats ner till en 3e i slutet..men var skönt ..var riktigt riktigt svårt idag.
Men jag är den absolut jämnaste löparen av alla.
tror jag utökade min ledning i cupen ifrån innan 8a poäng till att leda med 13poäng..så sitter säkert just nu på första platsen.
bara 11 natt cuper till..

ska ner och äta nu..:D



http://www.hamsterpaj.net/onlinespel/genser

jag utmanar er på detta spel..jag klara det på 20klick..ni få säga till om ni vill ha lösningen XP.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0