Träning narkomanus

Jag har bara tränat 2gånger denna vecka ..vila i måndags men sedan pass idag och igår ..lyckats komma upp i 5½timmes träning ändå..oj oj jo men ska ta o satsa på Ultralång SM i år :)

Lätt roligaste distansen som finns.

sökt jobb idag..men nej och åter nej är ju alla svar.
hmm vad ska man igentligen ta o göra.

oj oj kanske band of brothers dax snart igen :D
eller nej ska nog börja försöka lägga mig tidigt.

Min dag förövrigt har varit innehålls lös,med få inslag av rolighet.
vår nya jetstream badkar har kommit :D
fått Hjälpa till o bära upp den för trappan,den var skit tung bildades svettpärlor på pannan.
bara ta o koppla in nu.

Sedan var jag o gympade med Julia (vår motorik är ju så himla bra) såg roligt ut när båda gjorde halvdana röresler.
sedan efter de fortsatte jag o träna en aning mer.

Ska bli par middag med sanne och ted och Emelia&mig såklart i helgen
Ska bjudas på vår specialitet sm pasta ;). kommer mer info om de,möjligen recept för de som vill.

ska kila nu Puss på er.

sight of the day


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0