Lingonskogen

Tjoget gick bra,en 20manna stafett.
De viste inte om de skulle placera mig i första laget eller andra laget (orion min klubb hade 4a lag)
Så jag fick första sträckan i andra. suck

Sedan gick starten gick iväg som ett skott ,sedan i hettan drygt 30grader och lite mer än 40minuter senare började vi närma oss målet.
Kände mig utvilad så tog och drog om första lagets löpare på målrakan och slutade på 3e plats 9sekunder ifrån ledarna på första sträckan (första lagets löpare kom 4a) där få lagutagarna något att tänka på inför nästa år.

Men rolig stafett är det..Orion vann med största marginal igenomtiderna efter 20sträckor ..tror vi vann med mer än 40minuter i slutändan.
Andralaget blev 14e plats så var överlägset bästa andra lag  ;) we rocks.

är lite sliten nu så ska sova..så bjuder på denna sedan godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0